V današnjem času poznamo kar nekaj načinov učinkovitega vzpostavljanja direktnega in trajnega stika s poslovnimi partnerji in strankami. To so na primer telefonski pogovor, pisna komunikacija, faksimilna sporočila, elektronska sporočila, socialna omrežja. Od vseh navedenih pa je telefonski pogovor zagotovo najbolj osebno naravnan pa tudi najbolj neposreden način. To pa seveda od posameznika zahteva, da se na klic kar se da dobro pripravi.
Glede na omenjeno, torej lahko rečemo, da je klicni center za podjetje lahko odlična rešitev, ko si na primer želi povečanje prodaje oziroma obdržati svoje stranke ter z njimi na učinkovit način tudi sprotno komunicirati.
Avtomatska obdelava in razdeljevanje klicev
In kaj za vaše podjetje torej lahko opravi klicni center oziroma kaj vse vam omogoča? Namesto vas opravlja avtomatsko obdelavo ter razdeljevanje klicev, govornih ter faksimilnih sporočil ter podatkov. Na podlagi neke telefonske številke se zaposlenemu v klicnem centru oziroma agentu na zaslonu pokažejo vsi podatki o naročniku. Ti so shranjeni v podatkovni bazi. Operater na takšen način pridobi vse potrebne podatke o naročniku. Istočasno pa se mu na zaslonu pokaže še protokol pogovora telefonskega klica in zaslonka maska za vnos podatkov o klicu.
Vse aktivnosti, ki jih opravlja klicni center, pa morajo temeljiti na dobri tehnologiji, torej na učinkoviti računalniško podprti telefoniji. Ta izkorišča vse sposobnosti današnjih računalniških omrežij ter njihovo integracijo z novimi telekomunikacijskimi tehnologijami.
Največje prednosti, ki jih klicni center lahko ponuja
Za klicni center je torej značilno, da lahko številnim podjetjem ponudi ogromno prednosti. Največje pa so zagotovo te: učinkovita organizacija odhodnih ter dohodnih telefonskih klicnih akcij; računalnik lahko povsem sam izbira telefonske številke iz klicne baze; odhodni in dohodni klici se avtomatsko razdelijo k vnaprej določenim operaterjem; vsako delovno mesto lahko obdeluje posnete klice kot telefonske klice pa tudi elektronska sporočila in ne nazadnje še faksimilna sporočila.
Prav tako klicni center zagotavlja, da so podatki strank oziroma naročnikov povsem tajni.