Zadnjič sem se slučajno znašla v neki družbi, kjer je bilo nekaj ljudi, ki se ukvarjajo s kmetovanjem, in tema, o kateri so govorili, je bila, kako električni pastir napeljati, da je narejeno tako, kot mora biti. Iskreno se nisem dolgo zadrževala tam, ker se nikakor nisem mogla vključiti v pogovor, v resnici se pa tudi nisem želela vključiti v ta pogovor, ker nič ne vem o tem. Mislim, da lahko brez slabe vesti rečem celo, da niti ne želim, da bi vedela, kaj električni pastir vse zahteva.
Sprehodila sem se dalje po dogodku za poslovno mreženje in iskala druge priložnosti. Vmes me je prešinilo vprašanje, če sem pravzaprav na pravem dogodku in da nisem pristala nekje, kjer se zadržujejo ljudje, ki se ukvarjajo s kmetijstvom. Čez nekaj časa sem naletel na skupino ljudi, ki so se pogovarjali o digitalnem marketingu in tako ugotovila, da sem na pravem mestu. Lahko, da so bili v tisti skupini slučajno takšni ljudje in je električni pastir ta trenutek v kmetijskem poslu vroča tema. Kaj pa jaz vem o tem. Kmetijstvo res ni moje področje.
Nadaljevala sem pogovor o digitalnem marketingu in o trendih na tem področju. To je zagotovo bolj domača tema na tem področju. O prejšnji temu pri drugi skupini lahko rečem le to, da vem, kaj je električni pastir in za kaj se uporablja, česa bolj specifičnega o tem pa zagotovo ne vem. Lahko bi se pogovarjala le o tem, kako so lepe živali, ki jih električni pastir varuje ali pa kaj podobnega. Moje domače teme so zagotovo bolj ali manj digitalni svet, dizajn, osebnostna rast glasba in še mnogo drugih stvar, ki se jih ta trenutek ne spomnim. Sem pa vsekakor našla pravo skupino ljudi na tem dogodku, kjer električni pastir ni v nobeni temi pogovora in lahko zelo dobro sodelujem v vseh pogovorih.